• Info@SaminRay.Com
  • 88866172 021
661

تاثیر جام جهانی قطر بر پامپ فن توکن ها

جام جهانی فوتبال، یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان که امسال به میزبانی قطر برگزار می شود. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گران ترین جام جهانی فوتبال در تاریخ است. این جام جهانی رنگ و بوی خاصی دارد در این جام جهانی صحبت از بازار کریپتوکارنسی مطرح می باشد.

  

تاثیر جام جهانی قطر بر پامپ فن توکن ها

جام جهانی فوتبال، یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان که امسال به میزبانی قطر برگزار می‌شود. جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گران‌ترین جام جهانی فوتبال در تاریخ است.

این جام جهانی رنگ و بوی خاصی دارد  در این جام جهانی صحبت از بازار کریپتوکارنسی مطرح می‌باشد. از زمانی این مسله مطرح شد که صرافی    CRYPTO.COM  که یکی از پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال می‌باشد  اسپانسری جام جهانی 2022 قطر را پذیرفت.

شاید برایتان سوال شود این موضوع چه تاثیری بر ارزهای دیجیتال دارد؟

این خبر توجه بیشتراز پیش را به سمت پروژه‌های ارزهای دیجیتال می‌برد.

در طی این رویداد بزرگ، توجه افراد به ویژه کسانی که تا کنون با ارز‌های دیجیتال اشنا نبودند، به فن توکن‌ها جلب خواهد شد و احتمالا شاهد روند‌های صعودی چشمگیری برای Fan Tokens ها خواهیم بود.

توکن هواداری( (Fan Tokensچیست؟

یک دارایی دیجیتالی است که با بهره گیری از فناوری بلاک چین ایجاد شده است.

هدف اصلی از به وجود آمدن این توکن‌ها اعلام هواداری بوده است به این معنی که طرفداران یک تیم می‌توانند با تهیه این توکن‌ها از تیم خود حمایت کنند.

مزایای داشتن توکن‌های هواداری چیست؟

توکن‌های هواداری، به دارندگان آنها اجازه می‌دهد تا در مورد موضوعات مختلف مربوط به باشگاه ورزشی مورد علاقه خود رای دهند. موضوعات رای گیری ممکن است بسته به تیم متفاوت باشد.

برای مثال، دارندگان توکن تیم ملی پرو می‌توانند با بازیکنان تیم در پلتفرمی تعامل داشته باشند و مسابقه را از مناطق VIP تماشا کنند.

ارزهای مستعد رشد جام جهانی 2022 قطر

فن توکن ((chiliz

                                                  

 (Chiliz / CHZ) یک ارز دیجیتال است که با هدف تقویت سطح تعامل با هوادران و ایجاد راه‌های جدید کسب درآمد برای باشگاه‌‌ها و تیم‌های ورزشی طراحی شده است.

فعالیت اصلی چیلیز در پلتفرم بلاک‌چینی (Socios)  در سال 2018 آغاز شد.

چیلیز دارای یک صرافی هم می‌باشد که شما می‌توانید در آن فن توکن‌ها را در عوض ارز چیلیز (CHZ) معامله کنید

در واقع چیلیز سردم دار پلتفرم‌های ارتباطی میان دنیای ورزش و کریپتوکارنسی می‌باشد شاید مهم‌ترین و معروف‌ترین پروژه ورزشی کریپتو که امسال در روزهای جام جهانی سروصدای زیادی به پا خواهد کرد ، ارز چیلیز (CHZ) باشد که از زمان معرفی به بازار به یکی از جنجالی‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

فن توکن Brazil National Football

                                                  

این توکن با نماد(BFT) توکن هواداری تیم ملی برزیل می‌باشد. برزیل پر افتخار‌ترین تیم ملی جهان دررقابت‌های جام جهانی می‌باشد .همین مسئله می‌تواند یکی از دلایل فاندامنتال صعود قیمتی این توکن هواداری باشد.

فن توکن Argentine Football Association

                                                                 

این توکن با نماد(ARG) توکن هواداری تیم ملی ارژانتین می‌باشد.تیم ملی فوتبال ارژانتین در رتبه سوم فیفا قرار دارد و در 18جام جهانی حضور داشته است و دوبار هم این جام را بالای سر برده است.

 طرفداران فوتبال آرژانتین که دارای توکن‌های ARG هستند می‌توانند از چندین ویژگی قابل توجه بهره‌مند شوند. به عنوان مثال، آنها حق رای برای هدایت برخی تصمیمات دارند. از طریق اپلیکیشن موبایل، دارندگان ARG می توانند در بازی‌ها و مسابقات مختلف شرکت نمایند.

فن توکن Portugal National Team Fan Token 

این توکن با نماد (POR) توکن هواداری تیم ملی پرتقال می‌باشد.تیم ملی پرتقال از مدعیان قهرمانی می‌باشد و همین امر میتواند موجب توجه به توکن هواداری این باشگاه شود.

توکن قطر 2022 (FWC)

                                                  

توکن جام جهانی قطر یک توکن طرفداری برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطرمی باشد. پروژه ای که با هدف گردآوری فوتبال وارزهای دیجیتال به منظور ورود کاربران به دنیای فوتبال رمزنگاری شده می‌باشد.

از این توکن می‌توان برای خرید بلیط جام جهانی، رزرو هتل، استفاده از خدمات مختلف مرتبط و شرکت در قرعه کشی استفاده کرد.

ارز   BINANCE COIN

                                                   

بایننس کوین ارز دیجیتال  صرافی بایننس است و با نماد BNB در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. صرافی بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان می‌باشد.

بسیار از توکن‌های هواداری در صرافی بایننس لیست می‌باشد و حجم معاملات صرافی بایننس هم به صورت مستقیم بر قیمت BNBتاثیر داردوافزایش معاملات توکن‌های هواداری بر قیمت ارز BNB می تواند تاثیر مثبت داشته باشد.

جمع بندی

جام جهانی فوتبال  یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی می‌باشد. بهترین بازیکنان فوتبال از سراسر جهان در جام جهانی  برای به دست آوردن پیروزی مسابقه می‌دهند از این رو توجه  میلیون‌ها نفر از سراسر جهان را به خود جلب خواهد کرد و بهترین فرصت برای بیشتر شناخته شدن ارزهای دیجیتال می‌باشد.

 

وبلاگ

برچسب های مطالب